Public Relations
Wydawca:
AFM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375711066
EAN:
9788375711066
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
204
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
38% rabatu
27,64 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64 zł
Opis produktu
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły znaczenie maksymy "czas to pieniądz". Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|