Relacje z kluczowymi klientami
Autor:
Burnett Ken
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8388597752
EAN:
9788388597756
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Analiza i zarządzanie
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
PUBLIKACJE BIZNESOWE
liczba stron:
432
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
72,42 zł
Cena detaliczna:
89,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,33 zł
Opis produktu
Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|