|   Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line
                            Autor:
                            
                                        Nahai Nathalie
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    PWN NAUKOWY
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788301198015                            
                         
                            EAN:
                            
9788301198015                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            podtytuł:
                            
Psychologia perswazji on-line                            
                         
                            format:
                            
234x170 mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
238                            
                         
                            rok wydania:
                            
2021                            
                         (0) Sprawdź recenzje 8% rabatu68,13 zł Cena detaliczna:  74,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                „Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |