![]() Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375259445
EAN:
9788375259445
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Księga jubileuszowa dla Profesora Czesława Sikorskiego
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
32,23 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Pytanie o sens i potrzebę rozwijania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw jest w naukach o zarządzaniu fundamentalne, intelektualnie frapujące, z prawnego punktu widzenia bardzo skomplikowane, a społecznie oczekiwane. Nie wiemy bowiem precyzyjnie, czym jest w istocie i czym powinna być społeczna
odpowiedzialność przedsiębiorstw, a prawdopodobnie nie wiemy dlatego, że jest to pojęcie „miękkie” i takim pozostanie ze względu na naturę kategorii, którą próbuje się nim opisać.
W publikacji prezentowane są przez uczonych z różnych środowisk naukowych z całej Polski różne ujęcia, koncepcje, nurty, kierunki badawcze i praktyczne przykłady (case study) analizy istoty, rozumienia teoretycznego i praktycznego społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, czyli można powiedzieć „od negacji do integracji”. Wszyscy jednak autorzy prezentujący swoje analizy w publikacji podkreślają konieczność równomiernego traktowania w strategiach rozwoju przedsiębiorstw kapitału finansowego i rzeczowego w sposób zrównoważony. Dlatego nie ma nic lepszego niż dbanie o dynamiczną równowagę pomiędzy różnymi formami kapitału – bo wszystkie są niezbędne w procesie reprodukcji i żaden nie jest najważniejszy.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|