Okładka książki Strategia mitu w marketingu

Strategia mitu w marketingu

Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788365148933
EAN: 9788365148933
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
format: 215x140x11 mm
język: polski
liczba stron: 184
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
40% rabatu
19,25 zł
Cena detaliczna: 
32,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,25

Opis produktu

Mit jest takim typem narracji, który najsilniej oddziałuje na ludzkie umysły. Nie jest to oddziaływanie konkretnej mitologii, ale sposób, w jaki jej elementy są wytwarzane i jak są ze sobą łączone. Istotny nie jest więc Herkules czy Meduza, tylko to, jak powstają wyobrażenia tego rodzaju. Jeśli zatem chcesz oddziaływać na ludzkie umysły, a zakładam, że zajmując się marketingiem, chcesz, powinieneś poznać mechanikę wytwarzania mitów, a następnie zastosować ją w budowaniu przekazu reklamowego. Możesz o tym myśleć jako o formie technologicznego szpiegostwa. Potraktuj mit jak pewien bardzo udany – z marketingowego punktu widzenia – produkt. Twoim zadaniem jest dotarcie do planów jego budowy i skopiowanie zastosowanych w nich rozwiązań do własnych projektów. Różnica jest jedynie taka, że proponowane tu działanie jest całkowicie legalne. Struktura mitu nie jest chroniona żadnym patentem, a wzorowanie się na dobrych przykładach to wszak nic złego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj