Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
Autor:
Pierścionek Zdzisław
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301140854
EAN:
978830114085403
oprawa:
Miękka
format:
16.6x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
508
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
46,81 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,45 zł
Opis produktu
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|