Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych
Autor:
Dobska Monika
Dobski Paweł
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788380927681
EAN:
9788380927681
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
284
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
71,82 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,73 zł
Opis produktu
W książce przedstawiono zagadnienia związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością oraz możliwością jego integracji z innymi systemami zarządzania, z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie dotyczących nowelizacji systemów zarządzania jakością zgodnych z normą ISO 9001:2015.
W opracowaniu omówiono m.in.: charakterystykę koncepcji total quality management (TQM), percepcję jakości usług medycznych, znaczenie relacji profesjonalistapacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, istotę systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008, proces wdrażania systemu i korzyści wynikające z certyfikacji. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla pracowników podmiotów leczniczych - przede wszystkim kadry zarządzającej i personelu medycznego. ""Książka traktująca o problemach zarządzania w szczególnym obszarze, jakim jest działalność lecznicza, jest z pewnością atrakcyjna i ważna zarówno dla kadr zarządzających podmiotami w ochronie zdrowia, jak i dla studentów, doktorantów oraz naukowców, którzy badają ten obszar wiedzy. Problematyka zarządzania jest stale aktualna, gdyż rozwija się wraz ze zmianami społeczno-gospodarczymi oraz technologicznymi i ma wymiar globalny. To uzasadnia potrzebę aktualizacji wiedzy na temat zarządzania i jej propagowanie w nowych publikacjach"". Prof. zw. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|