Okładka książki Szkoła przyjazna kreatywności

Szkoła przyjazna kreatywności

Autor: Fazlagić Jan
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-8270-216-3
EAN: 9788382702163
oprawa: Miękka
podtytuł: Czynniki sukcesu
format: 163x233 mm
język: polski
liczba stron: 258
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
45,87 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,81

Opis produktu

Szkoła przyjazna kreatywności to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel, dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik administracji oświatowej znajdzie w tej książce olbrzymią liczbę cennych i praktycznych porad odnośnie do tego, jak organizować pracę szkoły w XXI wieku w epoce sztucznej inteligencji oraz dojścia do głosu pokoleń Z i Alfa. Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zrozumieć kreatywność uczniów i jak się o nią troszczyć. Wiedza i umiejętności, które są propagowane w tej książce, nie są nauczane ani na studiach nauczycielskich, ani na większości szkoleń dla nauczycieli. Książka będzie także bardzo przydatna rodzicom zainteresowanym wychowywaniem kreatywnych dzieci. Spis treści: Wstęp 1. Istota i rodzaje kreatywności Wprowadzenie 1.1. Definicja i sposoby rozumienia kreatywności 1.2. Rodzaje kreatywności 1.3. Mity i nieporozumienia dotyczące rozumienia kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 2. Teorie i modele opisujące kreatywność Wprowadzenie 2.1. Teorie wyjaśniające istotę kreatywności 2.2. Istota procesu kreatywnego 2.3. Proces twórczy a sztuczna inteligencja Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 3. Cechy kreatywnych uczniów Wprowadzenie 3.1. "Wzorowy uczeń" w epoce sztucznej inteligencji 3.2. Zasoby osobiste związane z kreatywnością 3.3. Zachowania i działania charakterystyczne dla osób kreatywnych 3.4. Domeny kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 4. Motywowanie do kreatywności Wprowadzenie 4.1. Teorie motywacji 4.2. Co motywuje do kreatywności? 4.3. Tworzenie klimatu szkoły sprzyjającego kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 5. Organizacja szkoły przyjaznej kreatywności Wprowadzenie 5.1. Kreatywność a wiedza encyklopedyczna w szkole 5.2. Czy warto mierzyć kreatywność uczniów w szkole? 5.3. Metody pomiaru kreatywności 5.3. Dalsze metody wspierania rozwoju kreatywności uczniów w czasie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych 5.4. Pomiar kreatywności uczniów w systemie edukacji Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 6. Działania na rzecz rozwoju kreatywności uczniów w polityce oświatowej Wprowadzenie 6.1. Na czym polega innowacyjność w sektorze edukacji? 6.2. Polityka oświatowa a edukacja na rzecz rozwoju kreatywności 6.3. Profil absolwenta polskiej szkoły przyjaznej kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli Zakończenie Spis tabel, ramek i schematów Bibliografia Pamięć i (nie)obecność. Wspomnienie Profesor Wity Szulc Wybrane książki Profesor Wity Szulc

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj