Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Autor:
Wodecki Andrzej
Wydawca:
edu-Libri
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365648938
EAN:
9788365648938
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
246
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
38,44 zł
Cena detaliczna:
69,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,95 zł
Opis produktu
Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|