![]() Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia
Wydawca:
Petrus
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377207130
EAN:
9788377207130
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
190x130 mm
liczba stron:
220
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
32,72 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,72 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaW niniejszej publikacji Autorzy wyjaśniają podstawowe pojęcia, związane z podejściami kognitywnymi w edukacji oraz przedstawiają implikacje nowych teorii dla praktyki pedagogicznej i dydaktycznej. Przedstawiają ciekawe poznawczo wyniki badań, ukazujących związek między szybkością motoryczną, szybkością umysłowego przetwarzania informacji a osiągnięciami szkolnymi uczniów. Wyniki tych badań prowadzą do refleksji istotnej dla działań nauczycieli, między innymi prowadzącej do stwierdzenia, że uczeń z wolniejszym tempem motorycznym i umysłowym może być bardziej refleksyjnym uczniem niż impulsywny, szybko myślący uczeń. Prof. PhDr. Iveta Kovalčíková, PhD. - porusza problematykę diagnozy i stymulacji zdolności poznawczych uczniów. Jest profesorem Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie i dyrektorem Centrum Badawczego Edukacji Kognitywnej Uniwersytetu w Preszowie. Wdraża terapię edukacyjną, mającą na celu stymulowanie zdolności metapoznawczych uczniów. Organizuje szkolenia nauczycieli w zakresie tematyki. Joanna Miecznik-Warda, PhD. - pedagog, terapeuta pedagogiczny, mediator, trener szybkiej nauki, wykładowca akademicki, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnim doświadczeniem. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zgłębianiu tajników dziecięcego umysłu i ich wpływem na efektywność nauczania. x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|