Teoria sprawozdawczości finansowej
Autor:
Nowak Wojciech Andrzej
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376018997
EAN:
9788376018997
oprawa:
Miękka
format:
16.8x24.1cm
język:
polski
Seria:
FINANSE I INWESTYCJE
liczba stron:
368
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
60,54 zł
Cena detaliczna:
82,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,54 zł
Opis produktu
Książka poświęcona jest intelektualnej podstawie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej. Wychodząc od współczesnych poglądów na rachunkowość, metodologii naukowej, teorii systemów i teorii działania komunikacyjnego, Autor formułuje unikalną teorię, pozwalającą na całościowe, klarowne, spójne objaśnianie i przewidywanie zagadnień, podejść i instrumentów rachunkowości w ogólności, a sprawozdawczości finansowej w szczególności. Teoria ta uwzględnia kwestię wpisywania się rachunkowości i sprawozdawczości finansowej w systemy działania społecznego. Kluczowe zagadnienia ujęte w książce to:
* Natura i funkcje współczesnej rachunkowości i sprawozdawczości finansowej.
* Sprawozdawczość finansowa w świetle funkcjonalnej teorii systemu działania społecznego i teorii działania komunikacyjnego.
* Sprawozdawczość finansowa w świetle metodologii nauk społecznych.
* Angloamerykańska droga ku teorii sprawozdawczości finansowej.
* Regulacyjne ramy konceptualne sprawozdawczości finansowej według standardów angloamerykańskich i standardów międzynarodowych. Wzór systemowego aspektu podmiotu ekonomicznego jako wzór odniesienia ram konceptualnych sprawozdawczości finansowej.
* Operacjonalizacja odwzorowania stanów i dynamiki systemowego podmiotu ekonomicznego, czyli proces sprawozdawczości finansowej i sposób wykorzystania jego produktów.
Książka zainteresuje wszystkich chcących poznać istotę rachunkowości, uczących się jej i prowadzących pracę naukową w jej zakresie i nad nią, a także regulatorów i praktyków. Przydatna więc będzie zarówno dla studentów, wykładowców i badaczy z obszarów rachunkowości, ekonomii, zarządzania, finansów, informatyki, jak i dla socjologów organizacji, etyków biznesu, menedżerów, ekspertów, funkcjonariuszy władz publicznych, funkcjonariuszy organizacji profesjonalistów, biegłych rewidentów i audytorów wewnętrznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|