Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
                            Autor:
                            
                                        Siroker Dan
                                        Koomen Pete
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Helion
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788324688111                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788324688111                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                        
                            format:
                            
14x20,8 cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
192                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2014                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            33% rabatu 
                26,80 zł
                    Cena detaliczna:  
                        39,90 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,80 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!Dzięki tej książce:poznasz testy A/Bwdrożysz testy A/B krok po krokuunikniesz najczęstszych błędówzwiększysz współczynnik konwersj
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |