Wielkie Marki wielki kłopot
Autor:
Jack Trout
Wydawca:
IFC Press
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8391351998
EAN:
9788391351994
oprawa:
Twarda z obwolutą
podtytuł:
Jak uczyć się na błędach innych?
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
230
rok wydania:
2002
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
49,02 zł
Cena detaliczna:
71,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,02 zł
Opis produktu
"Poznając opisywane przez Jacka Trouta "prawdy biznesowe" myślimy z lekką zazdrością: dlaczego sam na to wcześniej nie wpadłem? Jestem przekonany, że lektura tej książki pobudzi u wielu przedsiębiorców intuicję i wyczucie, umożliwiające odkrycie kolejnych prawd poprzez własne sukcesy w biznesie. Tomasz Sielicki, prezes zarządu, ComputerLand S.A.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|