Okładka książki Wielkie Marki wielki kłopot

Wielkie Marki wielki kłopot

Autor: Jack Trout
Wydawca: IFC Press
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8391351998
EAN: 9788391351994
oprawa: Twarda z obwolutą
podtytuł: Jak uczyć się na błędach innych?
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 230
rok wydania: 2002
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
49,02 zł
Cena detaliczna: 
71,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,02

Opis produktu

"Poznając opisywane przez Jacka Trouta "prawdy biznesowe" myślimy z lekką zazdrością: dlaczego sam na to wcześniej nie wpadłem? Jestem przekonany, że lektura tej książki pobudzi u wielu przedsiębiorców intuicję i wyczucie, umożliwiające odkrycie kolejnych prawd poprzez własne sukcesy w biznesie. Tomasz Sielicki, prezes zarządu, ComputerLand S.A.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj