![]() Wizja marki
Autor:
Taylor David
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376015705
EAN:
9788376015705
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
276
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
56,53 zł
Cena detaliczna:
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53 zł
Opis produktu
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|