Okładka książki Wizja marki

Wizja marki

Autor: Taylor David
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376015705
EAN: 9788376015705
oprawa: Twarda
podtytuł: Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
format: 17.0x24.5cm
język: polski
liczba stron: 276
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
56,39 zł
Cena detaliczna: 
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,39

Opis produktu

Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj