![]() Wskaźniki marketingowe
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326413230
EAN:
9788326413230
oprawa:
Twarda
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
604
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
63,75 zł
Cena detaliczna:
90,30 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,75 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków.
Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|