Zachowanie konsumenta Koncepcje i badania europejskie
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
830113299X
EAN:
9788301132996
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
liczba stron:
503
rok wydania:
2001
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
18,47 zł
Cena detaliczna:
24,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,47 zł
Opis produktu
- rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta- teorie i modele zachowań konsumenta- konsument - opis i pomiar- postawy i procesy podejmowania decyzji- zachowania konsumenta w ujęciu kulturowym- psychologia ekonomiczna- semiotyka konsumpcji
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|