Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki
Autor:
Antonides Gerrit
Raaij Fred W.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301139609
EAN:
9788301139605
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
liczba stron:
605
rok wydania:
2003
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
77,38 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,92 zł
Opis produktu
Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniające wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym, socjologicznym i historycznym. Autorzy omawiają zachowania nabywców w pełnym cyklu konsumpcji - od orientacji, wyboru, kupna poprzez użytkowanie, aż do pozbycia się produktu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|