Okładka książki Zarządzanie jakością Standardy i zasady

Zarządzanie jakością Standardy i zasady

Wydawca: WNT
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320432817
EAN: 9788320432817
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 520
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
42,30 zł
55,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Książka jest poświęcona bardzo szeroko i nowatorsko ujętej problematyce zarządzania jakością–łącznie z zarządzaniem środowiskowym i bezpieczeństwem pracy. Przedstawiono w niej zagadnienia ogólne stymulujące wdrażanie i stosowanie systemów jakości, problemy i sposoby zapewnienia jakości funkcjonowania w organizacjach, sposoby adaptacji wymagań normatywnych do procesów zarządzania organizacjami, ważniejsze problemy związane z zapewnieniem jakości wyrobów oraz zagadnienia rozbudowy i doskonalenia systemów standaryzowanych w systemy typu TQM. Zaprezentowano i omówiono wymagania normy ISO 9001:2000, norm przewidywanych do włączenia do tej normy w trakcie jej nowelizacji, a także innych, które mają wpływ na jakość organizacji. Szczególny nacisk położono na sprawy normalizacji, omówienie standardów regulujących zarządzanie jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem pracy, a także charakterystykę metod oceny jakości i zgodności wyrobów. Książka jest przeznaczona dla pracowników przedsiębiorstw wdrażających systemy zgodne z ISO 9001:2000 oraz doskonalących systemy wdrożone wcześniej. Będzie także bardzo przydatna dla studentów kierunków: organizacja i zarządzanie, inżynieria produkcji, zarządzanie i marketing oraz pokrewnych wyższych uczelni technicznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj