Okładka książki Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...

Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...

Wydawca: Naukowe Sophia
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788365357823
EAN: 9788365357823
oprawa: oprawa: twarda
format: 240x175x10 mm
liczba stron: 121
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
61,27 zł
Cena detaliczna: 
78,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,19

Opis produktu

Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj