Zarządzanie reputacją firm rodzinnych
Autor:
Zdzisława Dacko-Pikiewicz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301206468
EAN:
9788301206468
oprawa:
Miękka
format:
236x170 mm
język:
polski
liczba stron:
254
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
1% rabatu
93,45 zł
Cena detaliczna:
94,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,84 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych. Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe: - Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych; - Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego; - Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi; - Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi; - Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|