Zarządzanie sercem i rozumem
Autor:
Furnham Adrian
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375267501
EAN:
9788375267501
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Zrozumienie postaw, przekonań, zachowań i emocji w pracy
format:
21.1x14.9
język:
polski
Seria:
BIZNESOWE PORADNIKI
liczba stron:
388
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
50,75 zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,68 zł
Opis produktu
W książce tej profesor psychologii Adrian Furnham pokazuje, w jaki sposób serce może rządzić rozumem. Pisze o logice i emocjach, poznaniu i jego skutkach. Głosi tezę, że menedżerowie zwykle nie mają pojęcia o ludzkim zachowaniu, a nawet nie są nim szczególnie zainteresowani. Często wydaje się, że wystarcza im bardzo naiwne postrzeganie innych ludzi i słabe zrozumienie mechanizmów ich zachowań. Dobrzy menedżerowie jednak powinni być podobni do mądrych rodziców lub nauczycieli: rozumieć naturę człowieka, ludzkie potrzeby i słabości, a także skomplikowane motywacje. Niezwykle ważna jest również świadomość, że często serce kieruje rozumem, ma to bowiem ogromne znaczenie dla firm i organizacji.
Na książkę składa się blisko 100 błyskotliwych krótkich esejów z dziedziny marketingu i zarządzania, sprzedaży, poczucia bezpieczeństwa i niepewności w pracy. Każdy esej traktuje o innym znanym od dawna zagadnieniu w nowy, prowokacyjny i zabawny sposób. Publikacja ta może być znakomitą lekturą dla osób pragnących zrozumieć skomplikowane emocje kierujące ludzkimi działaniami oraz doskonalić swoje umiejętności współpracy z ludźmi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|