Okładka książki Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce

Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375267525
EAN: 9788375267525
oprawa: Twarda
format: 15.0x21.5cm
język: polski
Seria: MONOGRAFIE
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
70,68 zł
Cena detaliczna: 
96,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,68

Opis produktu

Książka jest pierwszą polską publikacją na temat zarządzania strategicznego w organizacjach non profit. Autor analizuje proces tworzenia strategii uwzględniający specyfikę tego sektora i przedstawia własny model mający na celu zwiększenie efektywności zarządzania. Książka obejmuje: - zarys charakterystyki organizacji trzeciego sektora - przykładowe klasyfikacje, cele i definicje organizacji non profit, rozmiary trzeciego sektora w Polsce i na świecie w świetle dotychczasowych badań, - analizę współczesnego dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie organizacji trzeciego sektora, proponowane dotychczas modele procesu zarządzania strategicznego, zagadnienia konkurencyjności w trzecim sektorze, - metody analizy otoczenia i wnętrza organizacji oraz ich zastosowanie w sektorze non profit, opis perspektyw rozwojowych i głównych kierunków przyszłych badań w zakresie zarządzania organizacjami non profit. Książka przeznaczona jest zarówno dla założycieli, fundatorów i osób kierujących organizacjami trzeciego sektora, jak i dla pracowników naukowych oraz studentów nauk o zarządzaniu.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj