Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie w ujęciu behawioralnym
Autor:
Polowczyk Jan
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374176835
EAN:
9788374176835
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
48,96 zł
Cena detaliczna:
54,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,96 zł
Opis produktu
Zarządzanie strategiczne jest subdyscypliną nauk o zarządzaniu mocno osadzoną w realiach współczesnych przedsiębiorstw.
Rosnące znaczenie zarządzania strategicznego wynika z jego zdolności do integrowania wiedzy z różnych obszarów, a przede wszystkim: ekonomii, finansów, marketingu, socjologii i psychologii. Podstawowym celem niniejszej pracy jest przedstawienie ewolucji teorii zarządzania strategicznego pod wpływem szeroko rozumianej ekonomii behawioralnej. Praca mieści się w szerokim nurcie tzw. podejścia zasobowego, które od początku lat 90. XX wieku zdominowało teoretyczne koncepcje zarządzania strategicznego. Głównym zasobem współczesnych przedsiębiorstw są ich pracownicy, a przede wszystkim kierujący nimi menedżerowie.
Dwa pierwsze rozdziały książki mają charakter wprowadzający i prezentują ewolucję zarządzania strategicznego, a także założenia ekonomii behawioralnej. Cztery kolejne przedstawiają rosnący wpływ koncepcji behawioralnych na: tworzenie środowiska ewolucyjnego w przedsiębiorstwie, zmiany w teorii konkurowania, ewolucję koncepcji przywództwa strategicznego i kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Rozdział siódmy opisuje przeprowadzone badania bibliometryczne, które wykazały rosnące znaczenie pojęć charakterystycznych dla ekonomii behawioralnej, a także silne wzmocnienie interdyscyplinarnego charakteru zarządzania strategicznego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|