31 nowoczesnych form reklamy
Autor:
Biliński Sławomir
Wydawca:
Infor
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377160350
EAN:
9788377160350
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
BIBLIOTEKA KSIĘGOWEGO
liczba stron:
96
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
23,79 zł
Cena detaliczna:
34,65 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,72 zł
Opis produktu
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|