Okładka książki 31 nowoczesnych form reklamy

31 nowoczesnych form reklamy

Wydawca: Infor
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377160350
EAN: 9788377160350
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 96
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
23,79 zł
Cena detaliczna: 
34,65 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,72

Opis produktu

W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama. Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj