Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Autor:
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8323320861
EAN:
9788323320869
oprawa:
Kartonowa Foliowana
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
Seria:
PRACE AMERYKANISTYCZNE
liczba stron:
182
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
19,99 zł
Cena detaliczna:
30,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł
Opis produktu
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych.
Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatach wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowych zasobów odbiorców komunikatów – przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|