Okładka książki Badania marketingowe

Badania marketingowe

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320817553
EAN: 9788320817553
oprawa: Miękka
format: 16.0x24.0cm
język: POLSKI
liczba stron: 232
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
45,16 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,04

Opis produktu

Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych: pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań wskazuje, jak wykorzystywać wyniki i osiągać dzięki temu wyższe zyski
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj