Badania marketingowe
Autor:
Kaden Robert J.
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320817553
EAN:
9788320817553
oprawa:
Miękka
format:
16.0x24.0cm
język:
POLSKI
liczba stron:
232
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
45,16 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,04 zł
Opis produktu
Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych:
pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych
podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań
uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań
wskazuje, jak wykorzystywać wyniki i osiągać dzięki temu wyższe zyski
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|