Badania marketingowe Teoria i praktyka
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301142561
EAN:
978830114256801
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
494
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
50,64 zł
Cena detaliczna:
68,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,64 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.
Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|