Badania marketingowe Teoria i praktyka
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301154622
EAN:
978830115462203
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
496
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
52,44 zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.
Największymi atutami podręcznika są:
* uwzględnienie najnowszych badań,
* przykłady pochodzące z polskich firm,
* kompleksowe podejście,
* przejrzysta struktura i jasność wykładu,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|