Biznes w przestrzeni etycznej
Autor:
Galata Stanisław
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788372517098
EAN:
9788372517098
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Motywy, metody, konsekwencje
format:
15.6x22.8cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
36,30 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30 zł
Opis produktu
Dostęp do kurczących się zasobów naturalnych, coraz trudniejsze zdobywanie klientów - budują złudne przekonanie, że siłami napędowymi historii we współczesnym świecie jest polityka i ekonomia. I tu historia zdaje się zataczać „złośliwe” koło - zdobywanie przestrzeni życiowej w gospodarkach ekstensywnych drogą podbojów i grabieży zastępowane jest bardziej subtelnymi metodami budowania sieci zależności słabszych od silniejszych, a używane tu demagogiczne uzasadnienia są jedynie pędem wyrastającym z korzenia zasadzonego już przez starożytnych so?stów, którzy za dobrze pojętą sztukę uważali umiejętność przekonywania w dyskusji, pozwalającą uznać za cnotę nawet niemoralne czyny.
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studiujących problemy współczesnego biznesu: studentów, naukowców, przywódców i zarządzających działaniami zespołowymi. Skłania, jeśli nie do zwolnienia wirującej beczki biznesu to przynajmniej do wywiercenia w niej otworów pozwalających na re?eksyjny ogląd współczesnego otoczenia.
Lektura książki rodzi nurtujące, najpierw najbardziej wrażliwych, a w końcu wszystkich ludzi, pytanie: czy etyczne postępowanie w biznesie to dobry biznes?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|