Okładka książki Biznes w przestrzeni etycznej

Biznes w przestrzeni etycznej

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788372517098
EAN: 9788372517098
oprawa: Miękka
podtytuł: Motywy, metody, konsekwencje
format: 15.6x22.8cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
36,21 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,21

Opis produktu

Dostęp do kurczących się zasobów naturalnych, coraz trudniejsze zdobywanie klientów - budują złudne przekonanie, że siłami napędowymi historii we współcze­snym świecie jest polityka i ekonomia. I tu historia zdaje się zataczać „złośliwe” koło - zdobywanie przestrzeni życiowej w gospodarkach ekstensywnych drogą podbojów i grabieży zastępowane jest bardziej subtelnymi metodami budowania sieci zależno­ści słabszych od silniejszych, a używane tu demagogiczne uzasadnienia są jedynie pędem wyrastającym z korzenia zasadzonego już przez starożytnych so?stów, którzy za dobrze pojętą sztukę uważali umiejętność przekonywania w dyskusji, pozwalającą uznać za cnotę nawet niemoralne czyny. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studiujących problemy współcze­snego biznesu: studentów, naukowców, przywódców i zarządzających działaniami zespołowymi. Skłania, jeśli nie do zwolnienia wirującej beczki biznesu to przynajmniej do wywiercenia w niej otworów pozwalających na re?eksyjny ogląd współczesnego otoczenia. Lektura książki rodzi nurtujące, najpierw najbardziej wrażliwych, a w końcu wszystkich ludzi, pytanie: czy etyczne postępowanie w biz­nesie to dobry biznes?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj