Okładka książki Chroń swoje nerwy

Chroń swoje nerwy

Autor: Lloyd Ken
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8324622403
EAN: 9788324622405
oprawa: Miękka
podtytuł: Rzecz o tym, jak współpracować z palantami
format: 14.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
23,89 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,89

Opis produktu

Przetrwaj i rządź! Co zrobić, kiedy szef-palant, współpracownik-palant lub podwładny-palant zamiast pomagać, dobija Cię na każdym kroku? Jak rozwiązywać sztuczne problemy stwarzane przez innych? Co zrobić, gdy pracodawca posuwa się o krok za daleko? Jak się nie dać i pokazać im wszystkim? AAAAbsolutny hit księgarni Onepress na polskim rynku! AAArcyciekawa, inspirująca i dowcipna! AAktualna i odkrywcza! Współpraca oznacza dwie litery: MY – brzmi prawda wyznawana w jednym z największych światowych koncernów motoryzacyjnych. Co jednak w sytuacji, kiedy współpraca z Twoimi kolegami lub szefem oznacza pasmo upokorzeń, zszargane nerwy albo uczestnictwo w wojnie biurowej? Czy koniecznie musisz przystosować się do stada palantów i przyjąć ustalane przez nich idiotyczne zasady? A może podejmiesz wyzwanie i dasz radę wybić się ponad ten tłum kretynów? Nie masz wpływu na to, z kim przestajesz, dlatego zacznij wpływać na to, co czytasz! Drugie wydanie bestsellera Chroń swoje nerwy. Rzecz o tym, jak współpracować z palantami w sposób lekki, dowcipny – i przede wszystkim skuteczny – pomoże Ci rozwiązać problemy pojawiające się w Twojej pracy. Razem stawicie czoła powszechnej niesprawiedliwości, fatalnej współpracy w zespole, pokrętnemu formułowaniu informacji zwrotnych, bezcelowym zebraniom, zagmatwanemu procesowi podejmowania decyzji i wyniszczającej atmosferze w firmie. W książce tej, będącej zbiorem odpowiedzi na prawdziwe pytania czytelników, wzbogaconej przy tym zabawnymi rysunkami rodzimego grafika – Jana Filipowiaka, autor, Ken Lloyd gruntownie analizuje problemy powodowane przez palantów, z którymi pracujesz, i podaje gotowe rozwiązania dotyczące: błędów popełnianych przez nowych kierowników i przełożonych; nieporadnych kierowników, współpracowników i podwładnych; odporności na zmiany; dezinformacji i braku komunikacji; stagnacji; eskalacji skarg i konfliktów; "przyjaciół", którym lepiej nie ufać; niesprawiedliwego wynagradzania; nieskutecznych szkoleń, zachęt i planów motywacyjnych; problemów rodzinnych w firmach prowadzonych przez rodziny.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj