![]() Content marketing po polsku
Autor:
Stawarz Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301181642
EAN:
9788301181642
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak przyciągnąć klientów
format:
16.5x23.5
język:
polski
liczba stron:
150
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
34,27 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,27 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady. To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|