Okładka książki CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326411656
EAN: 9788326411656
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
41,20 zł
Cena detaliczna: 
51,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,20
Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek: - od czego zacząć wprowadzanie CRM? - jak budować zespół wdrożeniowy? - w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków? - czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM? Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj