CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Autor:
Deszczyński Bartosz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326411656
EAN:
9788326411656
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
41,20 zł
Cena detaliczna:
51,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,20 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej
inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:
- od czego zacząć wprowadzanie CRM?
- jak budować zespół wdrożeniowy?
- w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
- czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?
Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|