Czym jest marketing
Autor:
Alvin J. Silk
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375100631
EAN:
9788375100631
oprawa:
Twarda
format:
15.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
23,39 zł
Cena detaliczna:
35,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,32 zł
Opis produktu
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.
Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
zachowania konsumenta
segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
opracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta
Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|