Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379229994
EAN:
9788379229994
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
format:
21.0x14.7
język:
angielski, niemiecki
liczba stron:
594
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
95,74 zł
Cena detaliczna:
119,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,74 zł
Opis produktu
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|