nowość
![]() Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Autor:
Katarzyna Konefał
Wydawca:
Novae Res
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-8373-829-1
EAN:
9788383738291
oprawa:
Miękka
format:
195x121x6mm
liczba stron:
80
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
44% rabatu
16,65 zł
Cena detaliczna:
29,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,43 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaWykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie. x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|