nowość
Okładka książki Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Wydawca: Novae Res
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-8373-829-1
EAN: 9788383738291
oprawa: Miękka
format: 195x121x6mm
liczba stron: 80
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
44% rabatu
16,65 zł
Cena detaliczna: 
29,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,43

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj