Okładka książki Dylemat przełomowej innowacji

Dylemat przełomowej innowacji

Autor: Joshua Gans
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788365301376
EAN: 9788365301376
oprawa: Miękka
format: 14x20,4 cm
liczba stron: 260
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
32,66 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,66

Opis produktu

Trudno dziś wyobrazić sobie rozmowy o biznesie bez wspominania o przełomowej innowacji. Jednak popularność tego pojęcia sprawia, że jego znaczenie coraz bardziej rozmywa się, a nawet wypacza. Tak twierdzi Joshua Gans, ekonomista z Uniwersytetu Toronto od lat przyglądający się temu, jak wielkie firmy reagują na zjawiska czy technologie, które zmieniają nie tylko ich branże, lecz również sposób w jaki żyją ludzie.
Guru zarzadzania Clayton Christensen napisał w 1997 roku, że wielkie firmy właśnie dlatego przegrywają w konfrontacji z przełomową innowacją, że działają podręcznikowo. Joshua Gans polemizuje z Christensenem i twórczo rozwija jego tezy. Czy iPhone był, czy nie był innowacją przełomową? Czy Blockbuster, gigant na rynku wypożyczalni wideo, miał szansę wygrać z Netflixem? Dlaczego zniknęła Encyklopedia Britannika? Jak wielkim firmom o ugruntowanej pozycji, takim jak Canon czy Microsoft, od lat udaje się oswajać innowację? Gans dostarcza narzędzi do poszukiwania odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najciekawszych zjawisk we współczesnej gospodarce.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj