Dylemat przełomowej innowacji
Autor:
Joshua Gans
Wydawca:
Kurhaus Publishing
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365301376
EAN:
9788365301376
oprawa:
Miękka
format:
14x20,4 cm
liczba stron:
260
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
32,66 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,66 zł
Opis produktu
Trudno dziś wyobrazić sobie rozmowy o biznesie bez wspominania o przełomowej innowacji. Jednak popularność tego pojęcia sprawia, że jego znaczenie coraz bardziej rozmywa się, a nawet wypacza. Tak twierdzi Joshua Gans, ekonomista z Uniwersytetu Toronto od lat przyglądający się temu, jak wielkie firmy reagują na zjawiska czy technologie, które zmieniają nie tylko ich branże, lecz również sposób w jaki żyją ludzie.
Guru zarzadzania Clayton Christensen napisał w 1997 roku, że wielkie firmy właśnie dlatego przegrywają w konfrontacji z przełomową innowacją, że działają podręcznikowo. Joshua Gans polemizuje z Christensenem i twórczo rozwija jego tezy. Czy iPhone był, czy nie był innowacją przełomową? Czy Blockbuster, gigant na rynku wypożyczalni wideo, miał szansę wygrać z Netflixem? Dlaczego zniknęła Encyklopedia Britannika? Jak wielkim firmom o ugruntowanej pozycji, takim jak Canon czy Microsoft, od lat udaje się oswajać innowację? Gans dostarcza narzędzi do poszukiwania odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najciekawszych zjawisk we współczesnej gospodarce. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|