Okładka książki Dysfunkcjonalne zachowania pracowników

Dysfunkcjonalne zachowania pracowników

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376415161
EAN: 9788376415161
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17,6x25 cm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
18% rabatu
27,10 zł
Cena detaliczna: 
33,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,04

Opis produktu

Dlaczego pracownicy działają na szkodę pracodawcy? Dlaczego kradną, dokonują aktów sabotażu, wandalizmu, prześladują współpracowników, wrogo i cynicznie odnoszą się do klientów, świadczą pracę niskiej jakości? Przedmiotem zainteresowania niniejszej publikacji są właśnie tego rodzaju zachowania, określane mianem dysfunkcjonalnych, i czynniki, które sprzyjają ich występowaniu. Rzadko kiedy te zachowania wynikają wyłącznie z tego, że firmie trafiło się złe ziarno w postaci jednostek o określonych cechach. Ich czynniki osobowościowe nabierają znaczenia dopiero w połączeniu z warunkami, jakie stworzono zatrudnionym, sposobem w jaki postrzega się ich i traktuje. Paradoksalnie więc, często organizacja przyczynia się do występowania rozmaitych zachowań i zjawisk niepożądanych dla niej, sprzecznych z jej celami lub wręcz uniemożliwiających ich realizację. Celem niniejszej publikacji jest prezentacja ustaleń definicyjnych odnośnie opisywanych zjawisk, ich mechanizmów oraz przyczyn. Wskazano sposoby zapobiegania, wymieniono także działania, które organizacja powinna podjąć w przypadku, gdy zachowanie szkodliwe już wystąpi.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj