Eksperyment w obszarze HR (wyd. II)
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8102-114-2
EAN:
9788381021142
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
154
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
29,70 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,65 zł
Opis produktu
Przedmiotem monografii jest projektowanie rozwiązań HR na bazie przeprowadzanych eksperymentów. Zagadnienia z tego obszaru należą zarówno do problematyki gospodarowania kapitałem ludzkim w organizacji (ekonomii klasycznej), jak i do ekonomii eksperymentalnej (traktowanej przez niektórych specjalistów jako nurt ekonomii behawioralnej).
W książce przedstawiono:
- metodyczne, ekonomiczne i etyczne możliwości oraz granice projektowania eksperymentów w obszarze HR,
- wykorzystanie teorii i efektów eksperymentów psychologicznych w obszarze HR,
- weryfikację możliwości stosowania 15 różnych schematów badań eksperymentalnych zorientowanych na realizację rozwiązań HR,
- 33 przykładowe opisy przebiegu projektów eksperymentów HR,
- typologię ryzyka eksperymentowania w warunkach kreowania rozwiązań zorientowanych na pracowników,
- identyfikację metod analizy i oceny ryzyka stosowania eksperymentu dla celów HR oraz sposobów oddziaływania na poziom tego ryzyka,
- grywalizację jako przykład eksperymentu w obszarze HR.
Publikacja ma inspirować do poszerzania spektrum metod wykorzystywanych w HR i przejmowania przez specjalistów ds. kapitału ludzkiego także roli badawczej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|