Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku
Autor:
Magdalena Jaciow
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378754336
EAN:
9788378754336
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
202
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
16,06 zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,06 zł
Opis produktu
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg.
W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania.
W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|