Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375562422
EAN:
9788375562422
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
37,87 zł
Cena detaliczna:
53,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,82 zł
Opis produktu
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (?)
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.
Z recenzji dr hab. Igi Rudawskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|