Finansowanie mediów publicznych w Polsce
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375454062
EAN:
9788375454062
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Teoria i praktyka
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
176
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
17,42 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,37 zł
Opis produktu
Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np. powszechna potrzeba respektowania norm etycznych czy problem rozumnego i skutecznego budowana naszej tożsamości kulturowej. Taka instytucja nie jest jednak tania, tym bardziej że kończy się czas mediów analogowych, a także uniwersalnej telewizji „dla wszystkich”. Wielka rewolucja technologiczna, której synonimem staje się zwłaszcza cyfryzacja, wymusza inne zupełnie spojrzenie na przyszłość i finansowanie mediów, w tym także publicznych.
Publikacja powstała we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajową Radą Radiofonii i Telewizji oraz Związkiem Pracodawców Mediów Publicznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|