Zestaw ten służy do kształtowania pojęcia równoliczności zbiorów, pojęcia liczby, nauki czytania pełnymi wyrazami (czytanie globalne) liczebników głównych, oraz zaznajomienie się z cyframi. Zestaw zawiera: - 42 elementy obrazkowe - 11 etyki
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw ten wprowadza pojęcia dużo-mało, mniej-więcej, przy pomocy różnych zbiorów, określanie ilości, przygotowanie do określeń: mniej niż, więcej niż..., rozumienie pytania: Czego jest więcej (mniej) ? - 12 elementów obrazkowych - opi
Zestaw ten służy do wprowadzenia nazw liczebników porządkowych w połączeniu ze znajomościa kolorów oraz nauki odpowiedzi na pytanie: Który z kolei ?, formy językowe z końcówkami -a, -e, -y (pierwsza, pierwsze, pierwszy) ocenianie liczebnośc
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udziel
Zestaw ""PRZECIWIEŃSTWA"" z serii ""Karty ćwiczeń"" przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej. W szczególności dla dzieci z: - autyzmem - Zespołem Downa - zespołem Aspergera - Alalia - afazją - obniżeniem sp
Domina logopedyczne przeznaczone są dla dzieci do zabaw dydaktycznych oraz ćwiczeń logopedycznych. Domina umożliwiają ćwiczenie słuchowego rozróżniania głosek. Moga byc wykożystywane przez logopedów oraz rodziców. Domina przydatne są w ćwic
Domino przeznaczone do zabaw dydaktycznych oraz ćwiczeń logopedycznych z dziećmi - doskonali naukę czytania,ćwiczeń słuchowego rozróżniania głosek Ż(RZ)-Z oraz ich prawidłowej wymowy. Przydatne w ćwiczeniach słuchu fonowego, doskonaleniu an
Oficyna Wydawnicza Impuls stawia na najmłodszych! Po tyleż niespodziewanym, co i niekwestionowanym sukcesie Wierszopełek część I przyszedł czas na Wierszopełki część II Doroty Chiomy, opatrzonej bajecznymi ilustracjami Beaty Mostowskiej. Wi
Niniejsza pozycja to kolejny zeszyt w serii, która powstała z myślą o dzieciach przygotowujących się do nauki pisania oraz mających z nią trudności.
Celem proponowanych ćwiczeń jest:
kształtowanie nawyku prawidłowego posługiwania się nar
Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkows
Książka powstała z myślą o dorosłych i dzieciach, którzy mogą się razem bawić w to, co służy rozwojowi integracji sensorycznej. Po publikację sięgną więc osoby pracujące z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych, nauczyciele przedszk
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?