Czterolistna koniczynka i Ślimak to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w
Karty Rozwijamy mowę i myślenie dziecka to kolejna gra typu Memory i Piotruś z zestawem innych zabaw i ćwiczeń dla dzieci. Gra zawiera 24 talie, które są posegregowane tematycznie w trzech zestawach. W każdej talii znajduje się 13 par obraz
Karty Rozwijamy mowę i myślenie dzieckato kolejna gra typu Memory i Piotruś z zestawem innych zabaw i ćwiczeń dla dzieci. Gra zawiera 24 talie, które są posegregowane tematycznie w trzech zestawach. W każdej talii znajduje się 13 par obrazk
Chrząszcz Szczepan sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos)Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesu
Sadzawka s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos)Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po białych polach znajdujących się w sadz
Zamek Paronimów paronimyGra przeznaczona do ćwiczeń słuchu fonemowego. Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie pa
Dżdżownica Żaneta sz, ż/rz, cz, dż (nagłos)Dżdżownica Żaneta - gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, il
Stonoga Sabina s (nagłos)Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głoski s (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając popraw
Wąż Wiktor głoski dźwięczneGra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek dźwięcznych. Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając pop
Zasada gry w domino jest znana od dawna. Obecnie występuje wiele jego odmian. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska terapeutów, nauczycieli i rodziców stworzono serię domin dwusylabowych pt. Znam sylaby.Seria domin wspomaga rozwój
Zasada gry w domino jest znana od dawna. Obecnie występuje wiele jego odmian. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska terapeutów, nauczycieli i rodziców stworzono serię domin dwusylabowych pt. Znam sylaby.Seria domin wspomaga rozwój
Zasada gry w domino jest znana od dawna. Obecnie występuje wiele jego odmian. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska terapeutów, nauczycieli i rodziców stworzono serię domin dwusylabowych pt. Znam sylaby.Seria domin wspomaga rozwój
Zasada gry w domino jest znana od dawna. Obecnie występuje wiele jego odmian. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska terapeutów, nauczycieli i rodziców stworzono serię domin dwusylabowych pt. Znam sylaby.Seria domin wspomaga rozwój
Książki edukacyjne z serii „Trening twórczego myślenia” to kreatywne ćwiczenia dla uczniów klas 1-3, przygotowane przez doświadczonego pedagoga.
Różnorodne typy zadań mają na celu rozwijanie wyobraźni, doskonalenie spostrzegawczości, ponad
Podstawowe reguły nabywania języka Z kimZestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. U
Łamigłówka zręcznościowa Gear Ball Nr. kat RTGB0313
Wiek >7
Jeden gracz
Czas gry zależny od umiejętności logicznych.
Gear Ball to najnowsza łamigłówka Oskara van Deventera. Przykład układanki i "sztuki". Połączenie niesamowitej konstrukcji
Łamigłówka zręcznościowa Gear Cube Nr. kat RTGC0320
Wiek >7
Jeden gracz
Czas gry zależny od umiejętności logicznych.
Gear Cube to zupełnie nowa koncepcja w konstrukcji kostki za pomocą mechanizmu przekładni 12 puzzli wykonuje obrót o pełne
Łamigłówka zręcznościowa SKEWB Xtreme Nr. kat RTSX0382
Wiek >7
Jeden gracz
Czas gry zależny od umiejętności logicznych.
SKEWB Xtreme przenosi łamigłówki do skrajności. Jest bardzo trudna, ale nie tak bardzo, że nie będziesz w stanie jej ro
Łamigłówka zręcznościowa Equal 7 Nr. Kat RTEL0429
Wiek >7
Jeden gracz
Czas gry zależny od umiejętności logicznych.
Equal7 to matematycznym arcydzieło z wieloma zadaniami na różnych poziomach trudności. Podnieść łamigłówkę i przechylaj. Prz
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?