Okładka książki Innovation and Entrepreneurship

Innovation and Entrepreneurship

Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781138019195
EAN: 9781138019195
oprawa: Miękka
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 346
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
15% rabatu
89,68 zł
Cena detaliczna: 
104,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,68

Opis produktu

How can management be developed to create the greatest wealth for society as a whole? This is the question Peter Drucker sets out to answer in Innovation and Entrepreneurship. A brilliant, mould-breaking attack on management orthodoxy it is one of Drucker’s most important books, offering an excellent overview of some of his main ideas. He argues that what defines an entrepreneur is their attitude to change: ‘the entrepreneur always searches for change, responds to it and exploits it as an opportunity’. To exploit change, according to Drucker, is to innovate.  Stressing the importance of low-tech entrepreneurship, the challenge of balancing technological possibilities with limited resources, and the organisation as a learning organism, he concludes with a vision of an entrepreneurial society where individuals increasingly take responsibility for their own learning and careers. With a new foreword by Joseph Maciariello
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj