Okładka książki Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych

Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381022880
EAN: 9788381022880
oprawa: oprawa: laminowana
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 186
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
41,50 zł
Cena detaliczna: 
58,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,39

Opis produktu

Książka jest kompleksowym opracowaniem poświęconym problematyce innowacyjności sektora usług finansowych. Autorzy przybliżają w niej zarówno globalne i krajowe uwarunkowania innowacyjności instytucji finansowych, jak również charakteryzują rodzaje innowacji finansowych, a także efekty i przeszkody pojawiające się przy ich wdrażaniu. Zamysłem towarzyszącym powstawaniu niniejszego opracowania było podjęcie próby analizy i oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 - okresie intensywnych i ważnych zmian zachodzących zarówno w polskiej gospodarce, jak i na rynkach światowych. Zmiany te przyczyniły się do poszukiwania przez podmioty sektora finansowego nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie oferty produktowej, ale również w obszarze procesów, przyjętych praktyk działania, organizacji pracy, modeli współpracy z otoczeniem oraz w zakresie metod i narzędzi marketingowych. W publikacji przedstawiono: • zagadnienia opisujące innowacyjność sektora usług finansowych w wymiarze globalnym, uwzględniając zarówno wpływ kryzysu finansowego z lat 2007-2009, jak też styl życia konsumentów oraz szybki rozwój nowoczesnych technologii jako szczególnie istotne czynniki wpływające na tworzenie i wdrażanie innowacji finansowych, • analizę zmian zachodzących w sektorze usług finansowych Polsce w latach 2004-2017, • szczegółową analizę i próbę oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016, • charakterystykę sektora FinTech w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem szans i barier jego rozwoju, • omówienie innowacji wdrażanych przez instytucje finansowe w obszarze działań marketingowych, m.in. w zakresie badań marketingowych, usług i produktów finansowych oraz nowoczesnej komunikacji marketingowej, • przykłady wdrożeń innowacji w sektorze finansowym w Polsce.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj