Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381022880
EAN:
9788381022880
oprawa:
oprawa: laminowana
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
186
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
41,50 zł
Cena detaliczna:
58,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,39 zł
Opis produktu
Książka jest kompleksowym opracowaniem poświęconym problematyce innowacyjności sektora usług finansowych. Autorzy przybliżają w niej zarówno globalne i krajowe uwarunkowania innowacyjności instytucji finansowych, jak również charakteryzują rodzaje innowacji finansowych, a także efekty i przeszkody pojawiające się przy ich wdrażaniu. Zamysłem towarzyszącym powstawaniu niniejszego opracowania było podjęcie próby analizy i oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 - okresie intensywnych i ważnych zmian zachodzących zarówno w polskiej gospodarce, jak i na rynkach światowych. Zmiany te przyczyniły się do poszukiwania przez podmioty sektora finansowego nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie oferty produktowej, ale również w obszarze procesów, przyjętych praktyk działania, organizacji pracy, modeli współpracy z otoczeniem oraz w zakresie metod i narzędzi marketingowych.
W publikacji przedstawiono:
• zagadnienia opisujące innowacyjność sektora usług finansowych w wymiarze globalnym, uwzględniając zarówno wpływ kryzysu finansowego z lat 2007-2009, jak też styl życia konsumentów oraz szybki rozwój nowoczesnych technologii jako szczególnie istotne czynniki wpływające na tworzenie i wdrażanie innowacji finansowych,
• analizę zmian zachodzących w sektorze usług finansowych Polsce w latach 2004-2017,
• szczegółową analizę i próbę oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016,
• charakterystykę sektora FinTech w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem szans i barier jego rozwoju,
• omówienie innowacji wdrażanych przez instytucje finansowe w obszarze działań marketingowych, m.in. w zakresie badań marketingowych, usług i produktów finansowych oraz nowoczesnej komunikacji marketingowej,
• przykłady wdrożeń innowacji w sektorze finansowym w Polsce.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|