Internet w marketingu
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8320814847
EAN:
9788320814842
oprawa:
Miękka
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
236
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
40,20 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,10 zł
Opis produktu
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|