Okładka książki IT Product Manager. Pierwsze kroki

IT Product Manager. Pierwsze kroki

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-283-6108-9
EAN: 9788328361089
oprawa: Miękka
format: 14.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 176
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
21,94 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94

Opis produktu

Zacznij zarządzać produktem jak prawdziwy profesjonalista! Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega? Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu? Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek? Po czym poznać, czy produkt odniósł sukces? Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna - sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże, na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami, których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem produktu. W książce znajdziesz: Znaczenie i zakres odpowiedzialności kierownika produktu Rozpoczęcie kariery product managera Środowisko pracy i przydatne narzędzia Cykl życia produktu i fazy jego tworzenia Projektowanie, planowanie i budowanie produktu Analiza rynku i tworzenie prototypów Wdrażanie użytkowników i strategia komunikacji Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych Poznaj tajniki product managementu! O autorze Dawid Pacholczyk jest obecny w branży IT od 15 lat. Jest doktorantem i dydaktykiem w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Karierę zaczął jako programista, później zajął się zarządzaniem projektami i produktami cyfrowymi. Pracował przy projektach z szerokiego spektrum – od stron WWW, przez e-commerce, międzynarodowe projekty w tym z zakresu edukacji, po projekty związane z AI.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj