Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
ISBN:
9788328391826
EAN:
9788328391826
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Copywriting & Webwriting
format:
142x208 mm
język:
polski
liczba stron:
168
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
44% rabatu
25,34 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,30 zł
Opis produktuTeksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|