Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Autor:
Ginter Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378651697
EAN:
9788378651697
oprawa:
Miękka
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
122
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
16,17 zł
Cena detaliczna:
18,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł
Opis produktu
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.
dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|