Kampania wyborcza marketingowe aspekty komunikowania politycznegowysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322925904
EAN:
9788322925904
oprawa:
Miękka
format:
16.6x23.9cm
język:
polski
liczba stron:
190
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
15,68 zł
Cena detaliczna:
20,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,68 zł
Opis produktu
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim
kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych,
w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują
techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów
pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna,
budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama
wizualna etc.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|